niedziela, 25 kwietnia 2010

Warsztat na temat Poczucia Własnej Wartości...

Witam,
Zacznę od tego, że bardzo, bardzo dziękuję za przybycie tak licznej grupie...:) WOW, byłam taka szczęśliwa, ten temat jest mi szczególnie bliski, ponieważ uważam że jest zbyt wielu ludzi z "niskim" i zaniżonym Poczuciem Własnej Wartości ...a ja chciałabym, aby to co robię, to co mówię i to jaka jestem "trafiało" do jak największej liczby osób....Myślę o przygotowaniu e-lerningu z ćwiczeniami na odpowiednią postawę :)
Zawsze wiedziałam, że Poczucie Własnej Wartości to temat przyciągający ludzi, zwłaszcza Kobiety, często "na zakręcie"... czasem są to kobiety, które tak poprostu gdzieś po drodze w swojej codzienności "pogubiły" siebie i swoje własne poczucie wartości...Dlaczego??? Odpowiedzi są miliony? Zmiany, straty, zdrady, wypadki, przypadki....
A ja chciałabym moimi warsztatami na ten temat pokazać Wam, spróbować przekazać Wam jak to jest mieć Poczucie Własnej Wartości na odpowiednim poziomie, bez względu na sytuacje wokół Ciebie, Twój stan emocjonalny czy wartość Twojego portfela...To jaka jesteś nie zależy od nikogo ani od niczego...to zależy tylko i wyłącznie od CIEBIE!!!
Pytajcie, dzwońcie, piszcie....jestem...i jestem Szczęśliwa kiedy mogę pomóc...
Pozdrawiam bardzo serdecznie,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!