niedziela, 11 kwietnia 2010

Refleksja..

Witam,
Głębokie wyrazy współczucia dla Rodzin oraz ich bliskich, przyjaciół, znajomych osób, które odeszły ...
Tyle myśli krąży mi po głowie, tyle niewypowiedzianych słów...Czy muszą dziać się takie tragedie, żebyśmy więcej widzieli i słyszeli więcej, żebyśmy się zatrzymali i zobaczyli ludzi obok nas, a nie tylko pamiątki, listy, zdjęcia...
Tyle razy już o tym pisałam, ale dziś powtórzę to znów - Bądźmy TU i TERAZ, Bądźmy z naszymi bliskimi - mówmy im jak są dla nas ważni, jak ich kochamy...nie czekajmy na jutro, na później, na kiedyś ... a jeśli jutra nie będzie?
Zastanówmy się nad sobą, nad naszym życiem... Smutno mi...łzy płyną po policzkach...Przytulam się dziś w ciągu dnia cześciej do moich córeczek, mówię im jak bardzo je kocham, mówię że są Najważniejsze... i znów je przytulam...
A teraz kiedy jest już noc, zaglądam do moich córeczek, które dziś chciały spać razem (często tak mają - co mnie b.cieszy :)) Śpią spokojnie, ja też chcę być blisko, wsuwam się bezszelestnie między nie i całuję je i tule i delikatnie biorę za rączki - zasypiam...spokojna, bo są obok mnie...dobranoc...słodkich snów...
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!