wtorek, 27 grudnia 2011

Święta, święta i po świętach...

Witajcie, 
Święta  były jak zawsze u mnie Magiczne i Rodzinne...a przecież to dla mnie najważniejsze, żeby właśnie takie były!!!

I w tym miejscu, sama się siebie zaskoczę...Święta, świętami...a ja czekałam na  dzień dzisiejszy...jak dziecko na pierwszą gwiazdkę...Dlaczego??? Powodów było kilka, jeden z nich - to Urodziny Julii :) Ten dzień zawsze będzie dla mnie niezwykły, bo kilkanaście już lat temu "Otrzymałam" ten fantastyczny od Boga DAR i ZOSTAŁAM (po raz pierwszy) MAMĄ :) 

i...

(skopiuj link i posłuchaj...)

Tak, to właśnie dziś znów mi się udało i obroniłam tytuł "Mama roku 2011" :)  UFFF lekko nie było...kolejny rok i kolejne wyzwania...:)))

Cudowny dzień...i kolejny, który udowadnia moją tezę, najważniejsza w związku jest jasna, klarowna i bezpośrednia komunikacja, bez tzw. owijania w bawełnę itp :)

Komunikacja zarówno w zawiązku partnerskim, jak i w dialogu między ludzkim, ma istotne znaczenie, to wymiana myśli, uczuć, słów...ważne jest każde słowo i prawidłowe zrozumienie przekazu partnera, źle zrozumniała myśl...i awantura gotowa :(
Przeczytaj uważnie ponizszy tekst i zapamiętaj każde słowo:

  • Szanuj swoje słowo – Bądź uczciwy w tym co mówisz. Mów tylko to, co naprawdę myślisz. Unikaj słów, które by ci szkodziły i nie obmawiaj innych. Używaj siły swego słowa tylko dla dobra, prawdy i miłości.

  • Nie bierz niczego do siebie – Cokolwiek inni robią, nie robią tego z twego powodu. To co, mówią i robią, jest wyłącznie projekcją ich własnej rzeczywistości. Kiedy uniezależnisz się od opinii i poczynań innych ludzi, przestaniesz niepotrzebnie cierpieć

  • Nie zakładaj niczego z góry – Znajdź w sobie odwagę zadawania pytań i otwartego wyrażania swoich rzeczywistych pragnień. Wyrażaj własne myśli tak jasno, jak tylko to możliwe, a unikniesz nieporozumień, smutków i dramatów.

  • Rób wszystko najlepiej jak potrafisz – Czynienie wszystkiego jak najlepiej jest uzależnione od twoich możliwości w danej sytuacji, nie jest czymś stałym, zmienia się z dnia na dzień, co innego oznacza, co innego oznacza gdy jesteś chory i co innego, gdy jesteś zdrowy. Jednak w każdych okolicznościach po prostu staraj się na tyle, na ile cię stać, a unikniesz wyrzutów sumienia, poczucia winy i żalu.

                                                                 „Cztery umowy” Don Miguel Ruiz


Zapraszam na moją stronę:
http://wena7.pl/strona-glowna.html


Pozdrawiam Was ciepło :)
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!