sobota, 17 grudnia 2011

Marzenia się spełniają :)

Witajcie Kochani,


(skopiuj poniższy link i wklej w google..słuchaj i czytaj dalej :)
http://www.youtube.com/watch?v=39UmD4by-GE&feature=related


Oj dzieje się, dzieje...osobiście i zawodowo :)))) 
W myślach wciąż powtarzam tą afirmację, którą Wam tak często polecam:


Zasługuję na wszystko co najlepsze...zasługuję na Miłość, Zdrowie, Szczęście i powodzenie finansowe :)


Fragment mojej książki:
"...Niczym we śnie oddycham i poruszam się... Automatycznie wykonuję wszystkie czynności: nareszcie piątek, godzina 5.50 rano budzik dzwoni - melodia, która mnie ostatnio budzi - to ADEL :) 


(skopiuj poniższy link i wklej w google..słuchaj i czytaj dalej :)


cd..

...Bezszelestnie wstaję z łóżka, biorę prysznic, zupełnie mechanicznie wstawiam mleko, szukam nowej paczki chrupek - śniadanie prawie gotowe, czajnik, woda, kawa, mleko...pobudka dziewczynek...szybko, szybko, szybko... wyjście z domu, zamknięcie drzwi, ufff wsiadamy do samochodu...jeszcze tylko chwila i będą w szkole...jeszcze tylko dwie i  znów Cię zobaczę :)

Nowy dzień, nowe możliwości, nowe plany...ale marzenia pozostają te same, weryfikuję je tylko delikatnie, ale we wszystkich jesteś TY :)

Kim jesteś, że udało Ci się zawładnąć mną aż to tego stopnia? Wszystkimi zmysłami czuję, że to na Ciebie czekałam całe życie, to do Ciebie szłam przez te wszystkie noce i dni, przez wszystkie "lekcje" i dobre doświadczenia, to właśnie Ciebie szukałam...



W środku nocy budzę się i nie potrafię już zasnąć, bo moje myśli krążą wokół Ciebie, zamykam oczy by jeszcze na chwilę odpłynąć w krainę snu... i nawet kiedy jesteś już tuż obok...kiedy tulę się do Ciebie, kiedy chowam twarz w Twoich ramionach...i tak 


chciałabym być jeszcze bliżej, bliżej niż jest to fizycznie możliwe..."

Dobrej nocy...

Ciąg dalszy nastąpi :)

Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!