sobota, 5 marca 2011

Weekend...Zaczął się fantastycznie... :)

Witajcie Kochani,

ODWAGA NIE POLEGA NA TYM, BY NIE CZUĆ LĘKU, LECZ BY MIMO NIEGO ROBIĆ SWOJE :)

Do odważnych świat należy...
W dniu wczorajszym byłam na konferencji organizowanej przez Akademię Kobiet Sukcesu...oj działo się, działo...
Fantastyczne spotkanie, na którym Kobieca Moc i Energia była "dostępna" na wiele sposobów :)
Były tam różne Kobiety: młode poszukujące swojej drogi, wspaniałe Kobiety Bizneswoman, Kobiety Mamy przez duże M, interesujące "Kury domowe", czyjeś Córki, Żony, Przyjaciółki, Koleżanki z pracy, Sąsiadki z bloku... :) Patrzyłam na nie...czasem jakby z boku, obserwowałam ich twarze, oczy, dłonie...Kobiety!!! Niesamowite istoty, które mają w sobie niezwykłą MOC :)

Wszystkie te Kobiety łączyło jedno...PASJA ŻYCIA :)))))))))



A sama konferencja - fajnie zorganizowana, ciekawe postacie zarówno Kobiety jak i Mężczyźni...

Dostałam to po co poszłam:
Po pierwsze potwierdzenie, że Robię to co kocham, że moja praca jest moją Pasją i to jest TO :) Tak ma być :)
Po drugie potwierdzenie, że robię to tak jak należy...że jestem na dobrej drodze :)
Po trzecie otrzymałam odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzenia własnej firmy...
Po czwarte poznałam Niezwykłe KOBIETY...
Po piąte wzmocniłam się w swoim przekonaniu...że jeśli robisz to co kochasz, masz w sobie wiarę, że się uda...i wsparcie Rodziny, Przyjaciół...to nawet niewielkie porażki...nazwiesz lekcjami, wyciągniesz wnioski...i podnosisz się...by iść dalej...w kierunku swojego SUKCESU :)

Byli również Mężczyźni - fantastyczni, weseli, konkretni,  wspierający, z ogromną radością i szczerością opowiadający o biznesie, o pieniądzach, pomysłach...Chętnie opowiadali co? Gdzie? Jak? Radzili, byli otwarci na dialog, pomocni...BRAWO :)

Pozdrawiam ciepło,
Angela

I jeszcze jedno serdecznie zapraszam na I spotkanie czwartkowe 10 marca 2011r


pt: "Magia szczęśliwego życia czyli jak żyć szczęśliwie i osiągnąć, to czego pragniesz" 
 
Gdzie: w Mikroklimacie ul. Tarczyńska 9
Start: godz. 18.00-21.00
Inwestycja: 25 zł.

I Spotkanie/Warsztat z cyklu "JESTEM PIĘKNA" - 26 marca 2011r.

Czy wiesz, że każda Kobieta jest Piękna? Piękna Ty to zarówno Twój piękny umysł, piękna dusza i piękne serce, ubrane w piękną ramę jakim jest okrycie. Na cyklu warsztatów zatytułowanych Jestem Piękna czyli JA = Dusza + Ciało nauczysz się jak żyć w harmonii by Twoje ciało przedstawiało to co myśli Twój Umysł i za czym tęskni Twoja Dusza. Angela z Anką zajmą się Tobą CAŁĄ – dosłownie i w przenośni.


Warsztat "Ja-Kobieta i moje Poczucie Własnej Wartości" - 27 marca 2011r.


Kobieta, która wie czym jest poczucie własnej wartości to kobieta świadoma siebie, świadoma swojej własnej oryginalności i unikalności, wierząca w swój potencjał, żyjąca w zgodzie ze swoim systemem wartości. Słuchająca swojej Intuicji. To Kobieta, która kocha siebie i swoje życie.
Zacznij od siebie!!! 

Czekam naWas :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!