niedziela, 15 stycznia 2012

Powody???

Witajcie,
Jakie są Wasze powody, dla których nie dążycie do prawdziwego, szczęśliwego życia???
Którą z odpowiedzi z tych odpowiedzi wybierzesz???

- Tak na prawdę, to sam/a nie wiem co chciałbym (chciałabym) robić
- Chcę czegoś czego chcieć nie powinnam (co ludzie powiedzą, to nie wypada, nie zasługuje itp
- Próbowałam tyle razy i nic z tego nie wyszło
- To nie zależy ode mnie
- Zawsze kiedy czegoś chcę szybko się "nakręcam" a przy pierwszym niepowodzeniu - odpuszczam, rezygnuję...
- inne???

Co jeszcze??? Co jeszcze powoduje, że nie robisz tego co chcesz? Nie wykonujesz takiej pracy do jakiej jesteś stworzony??? Nie rozwijasz swojej pasji? Nie jesteś z tym z Kim byś chciał (-a)???? Nie mieszkasz tam gdzie byś chciał? Dlaczego NIE????

Co sprawia, że nie realizujesz swoich planów, marzeń...???

Chcesz wiedzieć co Cię ogranicza? Co sprawia, że jesteś w "blokach startowych" a jednak nawet nie drgniesz? 

Przyjdź, zadzwoń, umów się na spotkanie indywidualne

A ja startuję...i to na serio :) 

Od jakiegoś czasu zajęłam się zupełnie nowym projektem :) Jestem pod wrażeniem tego jak fantastycznie się to wszystko zaczyna układać...jak puzzle...wszystko się dopasowuje i tworzy całość :) Był pomysł, są ludzie, jest plan działania i teraz czas na REALIZACJĘ!!!
I tak siedzę dzień i noc najczęściej do 2 rano :) w nocy najlepiej mi się tworzy...i "pracuję" na to by PROJEKT był kolejnym Spełnionym Marzeniem :)))

Hurraaa, zrobiłam rezerwację i lecę do OSLO :)))) Kto chce lecieć ze mną???? Zapraszam!


Trzymajcie kciuki :)

Anhela "Marzycielka"

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!