wtorek, 22 czerwca 2010

Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość :)

Witam,

Przeszłość minęła, przyszłości jeszcze nie ma...JEST TU I TERAZ :)
Chwilo trwaj :))))))))

Moja przeszłość zawsze była dla mnie bardzo ważna...moja historia, moje miłości, przyjaźnie, spotkani ludzie, ich historie splecione z moją :) To dzięki nim i tym wszystkim wydarzeniom, które były (te złe i te dobre - z perspektywy czasu wszystkie okazywały się być w jakimś celu tworząc całość) To dzięki całej tej mojej przeszłości jestem tym kim jestem i w tym miejscu, w którym się obecnie znajduję :)
Niech żyje teraxniejszość :)
Lata temu, byłam niepokornym duszkiem, niegodzącym się na pewne rzeczy które działy się wokół, nie było we mnie akceptacji i zgody...walczyłam!!! Aż do momentu kiedy pewne sytuacje i pewne wydarzenia w moim życiu zweryfikowały to...usłyszałam "Hej, Angela - "płyń z prądem", "poddaj się biegowi wydarzeń"...wycisz się i posłuchaj: "Buntownik przegrywa"...i wtedy zrozumiałam pewne schematy, pewne reakcje i to co się działo później...
Teraz mam w sobie spokój, żyję zgodnie z tym co mam w głowie i mojej duszy...ale mam w sobie akceptację, zgodę na każdy dzień...i jest mi lżej...lepiej...łatwiej :)
i Wam też radzę, abyście przemyśleli to co tu napisałam...zastanowili się i zaakceptowali swoje życie ze wszystkim radościami i smutkami...z tymi wszystkimi spotkaniami z ludźmi, rozstaniami , zbiegami okoliczności, zaakceptujcie swoje wady i zalety ...miejcie wewnętrzną zgodę na siebie a wszystko stanie sie prostsze i ....pękniejsze :))))))))))))
Pozdrawiam Was bardzo, bardzo ciepło,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!