czwartek, 26 listopada 2009

Szczęście :)

Witajcie,
Ach życie jest fantastyczną przygodą...
Dziś zadzwoniła do mnie dobra koleżanka...i powiedziała: "Chcę być poprostu szczęśliwa! Czy to tak wiele???" Zagadnęłam delikatnie, żeby wyczuć o co chodzi... po krótkiej analizie stwierdziłam, że dzięki Bogu nie stało się nic złego, to tylko zwykły brak wdzięczności...zrobiłam jej szybki - kilku minutowy test z pytaniami zamkniętymi, za pomocą którego delikatnie wskazałam odpowiedni kierunek...wnioski wyciągnęła sama i...okazało się, że po krótkim namyśle to nie jest u niej, aż tak źle, a po dłuższej rozmowie stwierdziła, iż generalnie to nawet jest SZCZĘŚLIWA :)
Hmmm - to dobrze, ucieszyłam się i stwierdziałam, że mam nadzieję, iż właśnie na tym polegają problemy ludzi, na braku świadomości...bo może gdyby tak na większą skalę uświadomić ludziom, że są szczęśliwi, to może zrozumieliby, o ironio :) że nie są nieszczęśliwi...
A ta myśl...uświadomiła mi ile mam jeszcze tu na Ziemi pracy...jest tylu nieuświadomionych ludzi :)))) Cóż cudownie w końcu po to tu JESTEM :)
Kochani,
Dlaczego jest tak, że szukamy szczęścia na zewnątrz? Kto nas tego nauczył? Kto nam to zrobił? I dlaczego? Szukamy szczęścia w dobrej pracy, w przyjacielu, w kobiecie, mężczyźnie, w BMW, w większym mieszkaniu, w pieniądzach??? Nauczyliśmy się myśleć "gdyby tylko"....poświęcamy czas próbując znaleźć to nasze "gdyby tylko" i jeśli nawet uda się nam je odnaleźć...to po jakimś czasie okazuje się, że właśnie pojawiło się następne "gdyby tylko"....i tak w kółko - MASAKRA!!!
Spróbujmy SZCZĘŚCIE ODNALEŹĆ W SOBIE :) nie obiecuję, że będzie lekko, miło i przyjemnie...ale spróbujcie...Wiecie dlaczego??? Bo kiedy w końcu się Wam to uda...to gwarantuje...że już nie będzie Wam potrzebne "gdyby tylko"...będzie tylko miłym dodatkiem, bo kiedy SZCZĘŚCIE odnajdziecie w Sobie...to już nic nie będzie takie samo...i zrozumiecie jak wiele macie możliwości, jak wiele "otwartych drzwi" i serc :)))) i dostrzeżecie jacy ludzie są obok Was??? I że to Wy, swoją postawą, swoim szczęściem ich do siebie przyciągnęliście...ponieważ Szczęśliwi Ludzie przyciagają Szczęśliwych Ludzi...a Ci tworzą Szczęśliwy Świat...
Szukaj SZCZĘŚCIA W SOBIE - proszę ...to zadanie na dziś i na jutro... :)
Buziaki,
Angela
P.S. Warsztaty o Szczęściu, o postawie życiowej w lutym 2010 r. szczegóły umieszczę na stronie www.wena7.pl

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!