wtorek, 17 listopada 2009

Czarodzieje mogą wszystko :)

Witam,

Inspiracja na dziś:

Cuda się zdarzają...

Kochani dziś będzie czarodziejsko :)

Dziś pragnę wam polecić książkę, której tytuł usłyszałam dawno temu, ale dopiero całkiem niedawno odkryłam ją na nowo :)

Książka ma tytuł: Czarodzieje mogą wszystko"

A oto kilka słów od autora:

"Czarodzieje" to książka niezwykła. Napisałem ją, by służyła jako przewodnik do szczęśliwego życia dla moich dzieci. Zawarłem w niej wszystkie znane mi czarodziejskie przepisy na spełnianie marzeń.

Książka ta pisana była z myślą o młodszych czytelnikach, młodzież przyjęła ją równie ciepło jak rodzice i dziadkowie. Wokół "Czarodziejów" krąży dobra energia, dlatego wspaniale nadaje się na prezent dla kogoś bliskiego. Pomyśl o tym święta tuż, tuż :)

Jest to historia nastolatki, która dzięki pozytywnym myślom i konsekwentnej pracy, będąc zwykłym dzieckiem stała się czarodziejem. To opowieść o kształtowaniu charakteru, odwadze podejmowania decyzji i konsekwencji w ich realizacji.

Piękna magiczna książka...

Pozdrawiam magicznie oczarowana tą książką,

Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!