wtorek, 7 czerwca 2011

Troszkę o coachingu...i o spotkaniu, które mnie odmieniło...


Witajcie, 
Jak wiecie moim ulubionym zajęciem jest wspieranie i pomoc ludziom w rozwoju, w poszukiwaniu ich miejsca w  życiu, a czasem ich samych...
Coraz więcej kobiet i mężczyzn korzysta z mojej pomocy, co mnie niezmiernie cieszy :) 
Uwielbiam ten czas naszej wspólnej pracy...a po niej telefon "WOW, mam to, udało się!!!!!!! Dziękuję Angela!!! " Czasem jest to telefon dotyczący - awansu, innym razem znalezienie pracy marzeń, a jeszcze innym "wyjście z toksycznego związku" ...Kiedy słyszę te słowa, mam takie fantastyczne uczucie, że to co robię ma sens...że to co robię działa...że jestem potrzebna....

Czym jest Coaching???
To stosunkowo młoda, a zarazem modna dziedzina rozwoju osobistego. Nie ma się co dziwić, gdyż wielu już dowiodło, iż wykorzystując go w życiu prywatnym lub/i zawodowym możemy osiągnąć CEL, do którego dążymy. Opiera się na bardzo prostym założeniu, że wszystko czego potrzebujemy do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu, już mamy. Trzeba się tylko nauczyć odnaleźć w sobie zasoby i odpowiednio je wykorzystać.

Zatem zapraszamy Cię na na spotkanie ze mną :)

Korzyści:
- lepsze poznanie samego siebie
- nazwanie swoich mocnych i słabych stron i wskazanie obszarów, w których możesz je wykorzystać
- pozbędziesz się raz na zawsze swoich ograniczeń
- nauczysz się jak planować, jak konsekwentnie realizować swoje cele i w końcu je osiągać
- dowiesz się jak komunikować się ze sobą i  innymi :)

Jakiś czas temu spotkałam pewnego interesującego Człowieka - znanego i cenionego COACHa, bardzo denerwowałam się przed tym spotkaniem z Mistrzem....myślałam, że wytknie mi błędy, lub co gorsze sama je zauważę, że zobaczę jak niewiele jeszcze umiem i wiem....ale ON pokazał mi w czym jestem dobra, podpowiedział jak być jeszcze lepszą (podał spis lektur)...i tym samym utwierdził mnie, że ...jestem na dobrej drodze, na właściwej drodze...na mojej drodze :)
To spotkanie to dla mnie INSPIRACJA na kolejne lata :))) Dziękuję Mistrzu :)))

Zapamiętam na zawsze to, że się do tego nadaję....że mam dar :) i powinnam się nim dzielić :)))))

Dobrej nocy, 
Angela




Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!