środa, 30 września 2009

Jestem Sobą :)

Witajcie,
Dzis zacznę od takiego oto zdania:

Może, Ci się wydawać łatwe to "Bycie Naprawdę Sobą",
ale w istocie stanowi to największe wyzwanie,
jakie stawia przed Tobą Życie...
Neale Donald Walsch

Co to oznacza dla mnie???
  • To życie w harmonii ze swoją hierarchią wartości,
  • To słuchanie, ale i słyszenie tego co mi podpowiada moja Intuicja,
  • To Wiara w siebie, swoje umiejętności i możliwości,
  • To wewnętrzny spokój i zgoda na siebie :)
  • To akceptacja siebie,
  • To ciągły rozwój,
  • To praca na swoimi wadami i słabościami,
  • To "robienie" TEGO CO KOCHASZ,
  • To bycie Szczęśliwą osobą :)

Z tego co wiem, po wielogodzinnych rozmowach z różnymi osobami...i z własnych doświadczeń to niestety nie jest to prosta sprawa...ale również wiem, że warto :))))))


"Większość ludzi ma tyle szczęścia, na ile sobie pozwoli"
Abraham Lincoln

A ja wciąż uparcie wierzę, że Bycie Szczęśliwym Człowiekiem jest bezpośrednio związane z Byciem Sobą :) i chcę Wam powiedzieć, żebyście o tym nigdy przenigdy nie zapomnieli ...

Proszę Was o to, abyście sobie w końcu zdali sprawę z tego, że o naszym szczęściu nie decyduje to, co nam się w życiu przydarza, ale jak na to reagujemy...
Jeden człowiek w utracie związku czy pracy widzi tragedię, a drugi dostrzega otwierające się możliwości. Bycie szczęśliwym to być może jedno z największych wyzwań, jakie stawia przed nami życie. Bycie szczęśliwym wymaga od nas ogromnej determinacji, wytrwałości i samodyscypliny.


A co dla Ciebie znaczy "BYCIE SOBĄ"? Wypisz to sobie na kartce...zrób to proszę :)
Pozdrawiam cieplutko i czekam na maile i komentarze :)
Angela
P.S. Pamiętam czas kiedy nie do końca byłam sobą i kiedy na warsztatach u Ewy Foley miałam wykonać pewne "proste" zadania...wtedy było dla mnie cholernie trudne...wiecie co miałam zrobić? Podnieść do góry ręce, mieć otwartą pozycję ciała i głośno powiedzieć: Jestem Angela i to wystarczy!!! Wtedy nie byłam w stanie tego zrobić :(....minęło wiele czasu, przeszłam przez mnóstwo fantastycznych szkoleń, warsztatów, spotkań...włożyłam wiele pracy i od dawna już potrafię to zrobić :)
JESTEM ANGELA I TO WYSTARCZY :))))))))))))
Teraz uczę jak dokonać tej przemiany w samym sobie, jak poprostu być sobą :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!